Ticker

6/recent/ticker-posts

Citarasa Italian di Tosca DoubleTree by Hilton



Citarasa Italian di Tosca DoubleTree by Hilton| As'salam..Hye uolls..Ada kat sini yg nak jalan2 cari makan tapi tak tahu dimana!!..Ada yang pernah mencuba masakan italian?? Jom suzie nak bawa uolls mencuba menu Italian yang sedap2 iaitu di Tosca DoubleTree by Hilton Johor Bahru..

Tosca ada mengeluarkan menu baru untuk uolls cuba..Ia menggabungkan masakan Italian Klasik & menggunakan bahan2 yang premium membuatkan ia sedap & pasti uollss suka..






Tak lupa juga Tosca ada menyediakan Bilik Keju dengan pilihan keju-keju terbaik di Eropah - UK (Blue Stilton, Applewood Smoked Cheddar); Itali (Gorgonzola, Provolone, Soresina Dolce, Taleggio, Grana Padano); Switzerland (Emmenthal); Sepanyol (Queso Iberico, Manchego Dop); Belanda (Edam, Beemster); Ireland (Wicklow Cheddar); dan Perancis (Bleu Bresse, Roquefort Crouzat, Camembert, Brie, Cantal Jeune, Rondin Goat Cheese, Petit Pave D'auge, Raboliot Mi Affine, Langres Aop, Comte Aop, Le Napoleon Commingeois Brebis) dan banyak lagi.

Bilik Keju ini menawarkan kepada uollss yang pecinta keju merasai keju-keju yang didambakan dari beberapa jenis yang terbaik di Eropah pada harga RM38.00nett sahaja.





Untuk menu terbaru ia menggunakan bahan-bahan yang mudah dijadikan bahan berkualiti seperti minyak zaitun gred yang paling bagus, tomato segar dan herba; yang semuanya adalah asas untuk kaedah memasak desa. Di Tosca, sos dimasak selama berjam-jam untuk mendapatkan aroma yang terbaik, sementara pizza dipanggang dengan ketuhar api tradisional untuk kerak kering dan lapang seperti hari tua yang baik.

Insalata di Gamberi

Antipasto Misti

Insalata Caprese

Hidangan yang menjadi tarikan dalam menu yang diubahsuai termasuk pembuka selera seperti Prawn Salad dan Antipasto Misto.

Vongole

Scoglio

Untuk pasta cubalah Vongole (pasta kerang dengan sos yang lazat) dan Scoglio Squid Ink (pasta dakwat squid yang penuh dengan makanan laut).

Calzone Bomba

Quattro Formaggi

 Pizza seperti Calzone Bomba (pizza terlipat yang dibakar dengan ketuhar dengan bahan-bahan) dan Quattro Formaggi (pizza Itali yang klasik dengan empat jenis keju) adalah penghibur dan sempurna untuk dikongsi.

Wagyu Beef Burger

Brasato di Manzo

 Makanan utama seperti Wagyu Beef Burger dan Brasato di Manzo (panggang periuk, rebus dengan sayur-sayuran akar) adalah bahagian yang hangat dengan produk-produk berkualiti yang mengambil bahagian tengah.

Dry Aged Beef


 Bagi pencinta daging, pelbagai potongan Angus seperti striploin, ribeye, shortloin, dan tulang rusuk op ada tersedia. Daging telah berusia di mesin dalam mesin pengering penuaan daging selama 21 hari, untuk memastikan rasa lebih jelas.

Affogato & Gianduja


 Tidak lupa juga nikmatilah makanan pencuci mulut seperti Affogato (pencuci mulut berasaskan kopi dengan sudu ais krim vanila yang mengatasi pukulan espresso panas) dan Gianduja (sejenis krim kek coklat hazelnut) sebagai kegembiraan selepas makan.

Untuk pertanyaan atau tempahan lanjut,
sila hubungi 07 268 6868
email JohorBahru.FB@hilton.com


Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.