Jom bersahur dengan Oat Krunch Jom bersahur dengan Oat Krunch - Siti Suziana Dot Com

Jom bersahur dengan Oat Krunch

Jom bersahur dengan Oat Krunch Munchys!!..

Alhamdulillah..pejam celik sudah bermula 10 malam terakhir bulan ramadhan ini.. Tak lama lagi bulan yang penuh barakah ini akan meninggalkan kita.. Saat² ini aku cuba berikan terbaik untuk 10 malam terakhir ini..

Bila dah berjaga malam kadang² malas rasa nya nak masak untuk bersahur..Aku cuma panaskan hidangkan lauk berbuka malam tadi untuk dijadikan hidangan ketika bersahur.

Oat Krunch kesukaan anakku

Kelmarin aku ada dapat parcel dari Oat Krunch Munchy's..Tak sangka pula dalam tu terdapat biskut kesukaan anak²..Bila buka je parcel dia orang siap cop sorang satu..semua dia punya..Tak adil bagi aku sebab aku pun suka jugak..HaHa..So aku pn tuntut jugak bahagian aku kannn..HeHe..😅😅

Bukan budak² je yg suka..Aku pun suka juga..lagi² flavor Oat Krunch Dark Chocolate..Perisa Cranberry pun sedap jugak..




Bila bersahur anak² aku akan aku pastikan ia makan nasi & sediakan satu menu sampingan kesukaan dia iaitu segelas susu & Oat Krunch biskut.. Kalau hadap dia orang 4 beradik makan confirm boleh habis..Sampai tak nak makan nasi..Tapi aku tetap paksa dia orang makan juga..HeHe🤣🤣



Aku harap korang pun boleh la jadikan Oat Krunch sebagai menu tambahan untuk korang berbuka atau alas perut.. Sebab Oat Krunch ini mengenyangkan tau.. Korang akan rasa kenyang sepnjang hari dengan khasiat oat & bijirin gandum didalam nya..


Post a Comment

1 Comments

  1. Sesuai untuk budak2 sebab anak ena pon jenis xmakan nasi sahur.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.