Ticker

6/recent/ticker-posts

LEGOLAND MALAYSIA RESORT MENYAMBUT ULANG TAHUN KE-10 DENGAN PELBAGAI ACARA MENARIK SEPANJANG BULAN SEPTEMBER

LEGOLAND MALAYSIA RESORT MENYAMBUT ULANG TAHUN KE-10 DENGAN PELBAGAI ACARA MENARIK SEPANJANG BULAN SEPTEMBER|| Tahniah LEGOLAND MALAYSIA untuk 10th Anniversary Celebration.. Sepanjang ulangtahun LEGOLAND Malaysia korang boleh nikmati pelbagai persembahan serta aktiviti yang menyeronokkan..Korang juga boleh dapatkan tawaran yang menarik sepanjang bulan september ini..



Korang akan disambut dengan 12 kaki replika Anniversary Cake yang dibuat dengan menggunakan lebih 90,000 LEGO DUPLO bricks..Kek LEGO bersaiz besar telah direka dengan sentuhan bakat orang Malaysia, yang menampilkan burung Enggang LEGO, Wau dan Bunga raya, ia menjadikannya latar belakang foto yang sempurna untuk tetamu dan keluarga yang berkunjung kesini..




"Sejak sedekad yang lalu, LEGOLAND Malaysia secara konsisten menawarkan tempat yang segar & menyeronokkan serta pengalaman menghiburkan, dan pendidikan kepada keluarga dari seluruh dunia.. Ia komited untuk terus membina DNA pembelajaran melalui bermain dan menyediakan tetamu persekitaran pendidikan luar yang unik kepada kami "kata CS Lim" Pengarah Bahagian di LEGOLAND Malaysia Resort.


Korang juga boleh menikmati pengalaman menarik ini sepanjang bulan ini sehingga 25 september 2022 di LEGOLAND MALAYSIA termasuk la aktiviti dibawah ini..


🅰🅺🆃🅸🆅🅸🆃🅸 🅼🅴🅽🅰🆁🅸🅺

🪀Bergambar dengan LEGO CAKE setinggi 12 kaki menggunakan 90,000 lego duplo bricks.

🪀Bina colourful LEGO DOTS mosaic mengikuti kreativiti korang.

🪀Nikmati persembahan LIVE SHOW seperti bubble show, magician extravaganza, Professional Balloon Sculptors, Dance performance.



𝘽𝙄𝙍𝙏𝙃𝘿𝘼𝙔 𝙒𝙀𝙀𝙆𝙀𝙉𝘿 𝙎𝙋𝙀𝘾𝙄𝘼𝙇 𝘿𝘼𝙉𝘾𝙀 𝙋𝘼𝙍𝙏𝙔 (15𝙩𝙝 ~ 18𝙩𝙝 𝙎𝙚𝙥𝙩𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧)

🪀Persembahan tanpa henti bermula dari  6pm sehingga la matahari terbenam.

🪀Jangan ketinggalan untuk join 10th Birthday Lucky Draw juga untuk memenangi hadiah sehingga RM50,000 termasuklah LEGOLAND Hotel Stay, Day tickets, Annual Passes, LEGO Sets dan cendaramata ekslusif LEGOLAND

Untuk keterangan lanjut boleh layari website link dibawah ini..

Website: https://www.legoland.com.my/explore/shows-entertainment/10th-anniversary

Korang juga boleh dapatkan diskaun dengan pembelian tiket online sepanjang bulan ini.. Cepat booking tiket korang sekarang sebelum terlambat..

Book tiket awal untuk dapat 25% off khas untuk rakyat Malaysia: https://www.legoland.com.my/tickets-passes/day-tickets/


Post a Comment

0 Comments