Ticker

6/recent/ticker-posts

JOM Orang JOHOR ke MBH Medispa di 8 cawangan terdekat anda.

MBH Medispa 8 cawangan di Johor || As'salam uollss..Hari nie sis nak share pengalaman sis ke pusat kecantikan yang terbesar di semenanjung malaysia iaitu MBH Medispa.. Kalau uollss nak tau di Johor MBH Medispa ini mempunyai 8 cawangan iaitu Bandar Baru Uda, Adda Height, Kota Tinggi, Batu Pahat, Pontian, Segamat, Kluang & Muar.



Kelmarin sis berpeluang merasai rawatan kecantikan di MBH ini.. Sis membuat tempahan awal sebelum pergi untuk mengelakkan menunggu lama😅😅. Sis pergi bersama en.husband..Nasib baik en.husband nak temankan..🤭🤭 






Bila uollss masuk je kat spa nie sgt menarik dekorasi didalam spa ini..Tempat yg selesa utk menunggu dan sedap mata memandang. Susun atur nya pun sgt kemas..Selepas membuat pendaftaran sis dibawa ke bilik konsultasi untuk memberi pendapat tentang masalah kulit kita.


Mula2 staff disitu akan check muka uollss sama ada bermasalah atau tidak. Selepas itu dia akan terangkan rawatan apa yg sesuai dengan kulit kita.


Selepas sesi kenal pasti masalah kulit ia mencadangkan sis mencuba rawatan utk pakej facial yang dipanggil mbh signature facial.



Rawatan ini akan membersihkan kulit kita secara mendalam dan akan fokus kepada masalah-masalah kulit seperti dehidrasi & garis-garis halus.

Rawatan ini sesuai untuk individu yang ada masalah whitehead & blackhead..memang bersih la muka uollss yg ada bintik2 hitam & putih tu..semua jenis kulit boleh buat rawatan ini..Ia akan fokuskan kepada masalah kulit yang kita hadapi.

Kelebihan rawatan ini ia akan;-
*membersihkan kulit kita lebih mendalam.
*merangsang peredaran darah dengan lancar
*membantu wajah nampak berseri
*menyuburkan atau melembutkan kulit wajah

Kaedah rawatan yg diberikan seperti
*bersihkan solekan dgn make up removal
*cuci muka dgn MBH facial cleanser
*skrub muka dgn MBH skin exfoliator
*Proses urutan wajah
*Proses steamer / pengewapan membantu membuka liang-liang pori muka
*Proses vacum khas membuang whitehead & blackhead
*Proses pemakaian Hyaluronic Asid HA mask
*Sapu MBH sooting lotion, MBH skin hydrator & MBH UV Sunscreen SPF5


Kalau uolls nak tau di MBH ini mereka menggunakan seratus peratus produk sendiri.. MBH ada makmal sendiri untuk membuat produk mereka. MBH juga ada akademi utk sesiapa yg nak blajar cara utk belajar teknik yang betul untuk merawat muka.


Selepas sis buat terapi ini kulit muka sis rasa lembap & halus je..😊🤗 untuk uollss yg nk mencuba dapatkan rawatan boleh la contact pusat rawatan MBH yang berdekatan dengan anda..😊



Post a Comment

1 Comments

  1. Oitt tengah PKP ni bukak ke spa nya tu? ERmmmm kang ada kena saman oii hahahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.