Ticker

6/recent/ticker-posts

Staycation di Amansari Hotel Desaru sambil beriadah di Adventure Waterpark Desaru Coast

Staycation di Amansari Hotel Desaru  sambil beriadah di Adventure Waterpark Desaru Coast

Staycation di Amansari Hotel Desaru sambil beriadah di Adventure Waterpark Desaru Coast || Sebelum anak² start sekolah aku plan nak bawa family ke Adventure Waterpark Desaru Coast.. Akhirnya plan aku tercapaii untuk kesana.. Tapi kali aku bawa family menginap sekali di Amansari Hotel Desaru selama 2 hari 1 malam..

Amansari Hotel Desaru

Amansari Hotel Desaru??

Mesti uollss tertanya² kenapa menginap di Amansari Hotel Desaru?? kan dekat je dgn Pasir Gudang??.. Aku saje je nak staycation kat sini.. Bila anak² main air kat Adventure Waterpark confirm balik nye mesti lepak & penat.. Aku pn pilih la utk menginap disini.. Kebetulan hotel ini dekat dengan SKS mall & kawasan kedai mudah untuk cari apa² makanan kalau anak² lapar..

Kat Amansari Hotel Desaru mempunyai bilik yang selesa utk aku enam beranak bermalam disini.. Aku amik bilik family room.. So kat dalam bilik tu ada 1 katil king size & 1 sofa bed.. Ruang tamu pun luas siap ada meja makan sekali..Jom aku share dengan uollss gambar menarik dalam bilik yang aku stay..😊🤗😍




Amansari Hotel Desaru
Nie la sofa yang uollss boleh panjang kan jadi tempat tidur..







Lobby
Lobby Amansari Hotel Desaru


Adventure Waterpark Desaru Coast!!

Sebut jer taman tema air di Desaru Cost nie mesti uollss teruja nak ke sana kan.. Aku pun baru pertama kali jejak kaki kesana.. Tempat nie sangat menarik dengan bermacam² jenis permainan air yang korang tak puas main punya..Kalau pergi pagi cnfirm petang baru balik..🤣🤣




Paling best bila bermain ombak di Tidal Wave Beach kat dalam taman tema ini.. Anak² aku paling teruja nak berendam dalam air.. Dekat sini setiap kanak² wajib pakai safety jacket untuk keselamatan..






Kalau nak main pasir pn ada jugak..Ala² beach la katakan.. Air disini bersih.. Abang² beach pun merata jaga kawasan nie untuk keselamatan pengunjung di sini ketika bermain air..😊🤗








Kalau main air nie tak perasan dah berapa lama berendam dalam air je..Tau² je dah nak tutup jam 6 ptg..So abg² beach nie akan bgtau lagi berapa minit kawasan ini akan ditutup..Apa lagi aku pn beransur la utk salin pakaian di tempat yang disediakan..


Selesai je semua aku pun terus gerak untuk pulang..Anak² dh sibuk lapar nak makan aku pun bawa la anak² makan sushi di SKS Mall..Bersushi² la anak kat situ..smpi penuh 1 meja oder..haha😊🤗

Selesai makan jer kami pun pulang masuk ke bilik hotel semula..Sampai² je semua dah lepak tidur smpai pagi..hehe

Breakfast di Amansari Hotel Desaru!!

Kat Amansari Hotel Desaru ada menyediakan sarapan pagi.. Untuk uollss yg staycation di sini akan diberikan 2 voucher percuma utk bilik biasa & 3 vouchers untuk family room.. Breakfast area ini dipanggil The Pine.. Kat sini tempat makan nya sgt selesa..Makanan pn semua sedap..Ada salad, bubur,nasi lemak, mee goreng sandwich.. Omelete pn ada jgk.. 










Lepas sarapan pekena pula kopi yang dibancuh oleh mesin kopi itu sendiri..haha😂😂 sedap kopi dia uollss..😊😋😍



Pakej promo Amansari Hotel Desaru Free 2 tiket Adventure Waterpark Desaru Coast???!!!

Mesti korang tertanya² betul ke nie staycation di Amansari Hotel Desaru dapat free tiket Adventure Waterpark.. Ya uollss realiti nya memang betul uollss akan dapat tiket Adventure Waterpark.. 



Untuk uollss yang nak grab pakej promo ini boleh harga bermula RM230 untuk

🛌 Bilik Superior twin (2 pax)
🍽 Buffet Breakfast (2 pax)
🌊 Tiket Adventure Waterpark Desaru Coast (2 pax)

Jika uollss pergi dengan anak² atau kawan², uollss boleh tambah tiket water park dengan hanya RM45 je per tiket. Nak upgrade bilik kepada family room pn boleh..

Untuk pembelian tiket Adventure Waterpark Desaru Coast hanya kanak-kanak 3 tahun ke bawah sahaja tidak dikenakan bayaran..

Promo ini sah sehingga 5 Disember 2021 je tau.. Boleh buat tempahan awal untuk mengelakkan fully booking.. Boleh call no dibawah untuk buat tempahan..😊🤗😍

☎️ Call :- 07-828 0200










Post a Comment

2 Comments

  1. Nampak puas hati betul bilik tu kan.Lepas ni boleh la stay sini

    ReplyDelete
  2. anak-anak akak tak boleh move on lagi. nak ajak repeat hahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.