WORDLESS WEDNESDAY - Tisu basah serbaguna memudahkan kerja mengelap didapur

WORDLESS WEDNESDAY - Tisu basah serbaguna memudahkan kerja mengelap didapur|| Setiap hari lepas memasak dapur jadi bersepah dengan minyak merecik-merecik sampai ke dinding.. Bila dah siap masak tu rasa bercinta nak mengelap dinding & table top.. 


Mujur hari tu adik aku ada bagi household wipes nie.. Kerja aku jadi mudah nak mengelap.. Tak payah nak lap 2 atau 3 kali..Lap sekali jer kotoran tanggal..Dengan wangian lemon rasa fresh bau lepas siap mengelap..Ia mengandungi 75% alcohol so berhati² la bila mengelap time api dapur hidup takut terbakar nanti..

Nak tahu beli kat mana boleh la cari kat shopee ya..Memang memudahkan kerja² mengelap korang..Dalam setiap pack ada 150 sheet banyak tu..๐Ÿ˜Š

Nie Link Shopee nya ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ HOUSEHOLD WIPES.. Aku beli RM0.99 jer..Masa tu time offer..Jimat sgt..๐Ÿ˜Š

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.