Ticker

6/recent/ticker-posts

Game Tanpa Gangguan Iklan di Solitaire.org

 Game Tanpa Gangguan Iklan di Solitaire.org | ada orang dengan bermain game, dapat mengurangkan tekanan apabila bekerja ataupun sebab perkara lain.Tapi bila bermain game, banyak pulak iklan keluar rasa lebih tertekan sebab nak menunggu iklan tu habis.

Sebab tu ramai orang yang suka bermain game online ni, dia lebih suka beli yang VIP punya.Tapi tu game yang limited la kan.Kalau setakat kita nak main banyak permainan online, nak beli yang VIP tu banyak jugak tu.

Tapi aku suka satu website ni yang menyediakan game online tanpa iklan.Nak main permainan online apa, cakap je.Semuanya free tanpa iklan.Jadi korang bookmark la website Solitaire.org ni.Banyak tau permainan online yang disediakan di dalam website ni.

Bukan setakat kita je teruja, anak-anak pun ikut teruja jugak.Jadi kena siap-siap bookmark jugak untuk anak-anak.Takdelah nanti kes bayar bil melambung.Kesnya sebab anak tertekan iklan game yang berbayar.Pernah sekali terkena pada aku, tak pasal-pasal kena bayar lebih bil bulan tu.

Bila dah ada permainan online tanpa iklan ni, rasa seronoklah sebab kita boleh main tanpa batas dan tanpa iklan.Banyak jugak jenis game yang ada kat Solitaire.org.Korang boleh tengoklah kat bawah.

Solitaire.org

Banyak sangat game yang tersedia dekat website ni.Korang pilih je nak yang mana.Semua best-best.Game online kanak-kanak pun ada.Yang menguji minda pun ada ye korang

Solitaire.org

Ni salah satu yang aku suka kalau rasa otak ni dah tepu dengan kerja.Dapat bermain sekejap pun dah ok.Nampak kebudak-budakkan tapi itulah cara aku nak hilangkan tension tu.

Solitaire.org

Kalau korang suka nak bermain game card ni boleh la main kat sini.Yang penting puas hati sebab dapat tengok di skrin yang besar.

Best kan? Jadi lepas ni bolehlah main games online kat sini je.Jimat sikit kan.Mata pun tak sakit dengan iklan yang banyak keluar tu.



 

Post a Comment

0 Comments