Fernleaf CalciYum snek & minuman kesukaan anak untuk kekal aktif & sihat Fernleaf CalciYum snek & minuman kesukaan anak untuk kekal aktif & sihat - Siti Suziana Dot Com

Fernleaf CalciYum snek & minuman kesukaan anak untuk kekal aktif & sihat

Fernleaf CalciYum snek & minuman kesukaan anak untuk kekal sihat & ceria




As'salam sebut je fernleaf mesti semua ibu-ibu dah tahu ini jenama produk yang ramai akui tentang khasiat yang terbaik untuk anak-anak. Macam anak-anak aku dia orang suka minuman kultur & yogurt fernleaf calciyum bila aku pergi pasaraya. Tak pernah tak beli ia menjadi benda wajib beli bila singgah kepasaraya. Anak aku nie mesti nak cari makanan untuk kunyah-kunyah so aku pun pilih la snek yang sihat dan berkasiat untuk anak aku biar dia menjadi sihat & kuat.

kalau korang nak tau dalam susu kultur fernleaf calciyum nie ada probiotik yang akan membantu menyokong sistem imun anak-anak. Ia juga menyokong sistem pencernaan & penghadaman juga, sebab tu la aku tengok anak-anak aku mudah je nak membuang..HeHe🤭🤭

lagi satu aku tak payah risau lagi kerana kedua-dua minuman susu kultur dan yogurt CalciYum mempunyai logo ‘Healthier Choice’ dari Kementerian Kesihatan kerana kandungan gulanya rendah so tak de la aku takut anak aku hyper..HaHa😂😂

Minuman susu kultur yang menyegarkan dan digemari oleh kanak-kanak. Sesuai
sebagai sebahagian daripada sarapan pagi atau snek yang enak, dipenuhi dengan 
nutrien untuk menyokong kesihatan anak anda dari dalam dan luar.

Apakah manfaat Nutrisi yang terkandung dalam minuman kultur Fernleaf CalciYum???!!

  • Probio DR20™- Bahan probiotik yang dipatenkan oleh Fernleaf. Probiotik diketahui menyokong sistem pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat
  • Kalsium & Vitamin D – Untuk tulang yang kuat
  • Bakteria Baik - Untuk fungsi usus yang baik


Ada berapa perisa Fernleaf CalciYum??!!

Terdapat dalam 4 variasi dalam pek 110ml iaitu..

🍏Epal

Minuman Susu Kultur Epal. Hilangkan kehausan dengan kesegaran Epal! Minuman susu kultur ini bukan sahaja mempunyai
rasa hebat, ia juga dipadatkan dengan nutrien khas bagi menjaga pertahanan dalaman si kecil anda – agar mereka bebas
meneroka. 



🍇 Anggur

Minuman Susu Kultur Anggur. Minuman susu kultur ini dipek di dalam perisa anggur manis dan halus yang kami gemari. Bukan sahaja enak - ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka dengan bebas.


🍊Oren

Minuman Susu Kultur Oren. Manjakan lidah anda dengan rasa limau yang menarik dengan minuman susu kultur dalam perisa  Oren Fernleaf CalciYum! Selain daripada keenakannya, ia mengandunginutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka


🥛Asli 

Minuman Susu Kultur Asli. Asli tak semestinya bosan. Dengan Vitamin D dan 
DR20™probio minuman susu kultur biasa kami membantu menyokong pertahanan
dalaman anda. Selain itu, rasanya memang digemari semua. 





TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE

Sama ada di sekolah atau ketika bermain, anak anda perlukan tubuh yang sihat di luar dan dalam. A-Force dengan Vitamin D dan DR20™ probio membantu anak anda menghadapi hari-hari yang mendatang.

TUBUH AKTIF

Fernleaf CalciYum minuman susu kultur mengandungi kalsium dan vitamin D yang tinggi untuk menyokong pertumbuhan
tulang-tulang kuat. CalciYum juga mempunyai Probio DR20™. Persekitaran usus yang baik penting untuk penyerapan nutrien.

MINDA AKTIF

Minuman susu kultur yang enak ini membekalkan nutrien-nutrien utama untuk menyokong keperluan harian anda. Menjaga kesihatan bukan hanya bermaksud yang anda akan bersedia untuk melakukan yang terbaik tetapi anda juga akan rasa lebih hebat.




Snek Yogurt Fernleaf CalciYum??!!

Bila dengar je yogurt anak aku dah tutup mulut tak nak makan. Itu peristiwa dulu-dulu punya cerita, semenjak Fernleaf CalciYum keluarkan produk yogurt aku cuba berikan yogurt Fernleaf CalciYum dia terus suka sebab ada banyak perisa dia cakap tau. Dia punya pack pun menarik. Rasa yogurt CalciYum tidak masam dan memang anak-anak suka. 


Bermacam-macam gaya anak aku makan. Suka dia siap main suap-suap lagi tau..HaHa🤣🤣 Penuhi lah gaya hidup aktif anak korang dengan snek yang penuh dengan rasa yang lazat. Yogurt berkrim ini mengandungi empat nutrien utama termasuk 2x Kalsium untuk menyokong perkembangan tulang yang kuat dan sihat.

Apa manfaat nutrisi yang ada dalam Yogurt??!!

  • 2x Kalsium* - Untuk gigi dan tulang yang kuat
  • Kultur hidup untuk menyokong sistem pencernaan yang baik


TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE

Sama ada di sekolah atau sedang bermain, sokonglah minda dan tubuh aktif anak anda. Dengan A-Force, bersedialah untuk melakukan yang terbaik dan berasa lebih hebat. Kini dengan Phocuslipids™, ramuan tenusu lipid Fernleaf yang unik, kuasa A-Force sudah bersedia untuk menyerlahkan potensi penuh anda.

TUBUH AKTIF

Yogurt Fernleaf CalciYum tinggi dengan kalsium dan Vitamin D serta ia mengandungi zink untuk menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat.

MINDA AKTIF

Bersama-sama zink, yogurt enak kami juga mempunyai Phoculipids™

4 variasi Yogurt Fernleaf CalciYum

YOGURT CHOCOBERRY

Langkah ke dunia koko dengan yogurt
berperisa Chocoberry Fernleaf
CalciYum. Selain daripada rasanya
yang hebat, yogurt berkrim ini
mempunyai empat nutrien-nutrien
utama yang campur untuk menyokong
pertumbuhan tulang kuat. 

YOGURT STRAWBERRI ANGGUR

Wujudkah snek yang sempurna? Kami
rasa kebaikan berkrim yogurt kami
memang boleh dipertimbangkan. Anda
dapat kedua-dua perisa Strawberi dan
Anggur dalam satu pek, dipenuhi dengan
empat nutrien-nutrien penting untuk
menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot. 


YOGURT STRAWBERRI MANGGA

Dapatkan rasa kemanisan musim panas dengan yogurt perisa Strawberi dan Mangga Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasa tropikanya yang lazat, yogurt ini dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot. 


YOGURT VANILLA ANGGUR 

Kaya dengan rasa krim dengan penangan perisa buah, itulah Yogurt Fernleaf CalciYum dalam kombo pek Vanila dan Anggur. Kedua-dua perisa mempunyai empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot. 



Jika korang beli minuman kultur Fernleaf CalciYum korang jangan lupa dapatkan pelbagai jenis corak mainan kereta percuma Boboiboy.

Post a Comment

5 Comments

  1. Anak Sis suka fernleaf ni, kalau belanja barang dapur, mesti dia kirim atau dia amik fernleaf...

    ReplyDelete
  2. kalo minuman ni, acik budak pun suka...macam ciksun..haha

    ReplyDelete
  3. Single ke? Ciannn.... contact i okay. Love u.
    017-4502767

    Linked In : https://my.linkedin.com/in/mohamad-zuhairi-c-a-m-4a5744107

    FB : https://www.facebook.com/mohamadzuhairi.mohamadzuhairi

    Insta :
    https://instagram.com/zuhairizani

    Twitter :
    https://twitter.com/zuhairizani

    ReplyDelete
  4. memang febret ni, bkn budak-budak je suka.. mak2 pun suka heheh

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.