WORDLESS WEDNESDAY - Cendol Beca

WORDLESS WEDNESDAY - Cendol Beca ||Hujan-hujan nie aku terasa nak makan cendol pulak..Ari tu lalu dekat kawasan rumah kedai berhampiran dgn umh aku ternampk pulak cendol beca nie..Tengok yg jual macam orang mamak..


Dulu² de orang cakap kalau mamak jual cendol memang sedap..Tak silap aku cendol nie adalah salah satu signature utk orang mamak punya menu selain Nasi Kandar & Roti Naan..

Apa tunggu lagi jom la tgk gmbar² aku makan cendol nie..Sedappp kannn..😋😊😍


Dah makan cendol kat situ aku siap tapau sekali tau..Almaklum la igt org kat rumah..hehe





Post a Comment

4 Comments

  1. Eh, kita suka cendol yg jual dalam mangkuk besi ni. Rare tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada org ckp kalau dlm mangkuk nie tahan sejuk..🤭🤭

      Delete
  2. Sedap makan musim panas. Lega tekak rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang musim hujan cari penyakit tu nama nya..🤣🤣

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.