Ticker

6/recent/ticker-posts

Pengalaman Abang Aqil Tuisyen Kelas Online di FLY HIGH EDUCATION CENTRE

Pengalaman Abang Aqil Tuisyen Kelas Online di FLY HIGH EDUCATION CENTRE || Ibu mana la tak risau tentang perkembangan anak disekolah lagi-lagi dari segi pembelajaran banyak yang terjejas semenjak pandemik COVID-19 melanda 1 dunia. Pelajaran anak-anak banyak yang terjejas membuatkan anak-anak banyak ketinggalan subjek-subjek yang diajar disekolah.


Aku mula la terfikir apa yang patut aku lakukan untuk membantu abang aqil untuk mendapat extra class dengan memikirkan pelbagai aspek iaitu dari segi transportation & masa. Alhamdulillah aku terpanggil oleh kawan yang mencadangkan aku untuk mencuba belajar tuisyen kelas online di FLY HIGH EDUCATION CENTRE. Kawan aku dia ada daftar anak untuk sertai kelas online ini. 


Dia cakap anak dia serasi tuisyen kelas online di Fly High Education Centre. Dia cakap disitu ia ada mengajar anak-anak tuisyen kelas online dari darjah 4 sampai tingkatan 5. Ia menawarkan pelbagai subjek untuk memahirkan & memantapkan lagi pelajaran yang diajar. 

Sebelum itu aku pun terfikir bagus ke kelas online nie??? Boleh ke abg aqil fokus & beri sepenuh perhatian dalam alam maya nie??? Dia boleh tangkap & faham ke apa yang diajar??? pelbagai soalan yang bermain difikiran aku. 

Bila aku cuba google banyak yang menyatakan KELEBIHAN anak-anak tuisyen kelas online ini salah satu nya ialah:-

  • Tuisyen kelas online dapat dipelajari tanpa mengira jauh dan dekat iaitu dimana sahaja anak berada anak masih boleh sertai sesi pembelajaran dengan baik dengan menggunakan peralatan sendiri seperti handphone atau laptop.
  • Tuisyen online ini kita boleh memilih cikgu-cikgu yang terbaik dan yang lebih berpengalaman seperti di Fly High Education Centre. 
  • Masa & tempat yang fleksibel iaitu anak-anak boleh belajar kelas online walau dimana sahaja berada mengikut jadual kelas yang telah ditetapkan.
  • Tuisyen dalam talian ia menggunakan teknologi digital seperti menggunakan kaedah video & boleh lihat secara terus di dalam skrin.
  • Dalam talian kita akan rasa seperti belajar face to face yang membuatkan anak boleh fokus dengan hanya melihat diskrin laptop atau handphone.
  • Tuisyen kelas online boleh dirakam so anak-anak boleh melihat kembali & fahamkan subjek atau tajuk yang dipelajari pada hari tersebut.

Bila dah faham baru la aku daftar tuisyen untuk abg aqil di Fly High Education Centre. Pertama kali dia join hari tu dia cakap ibu saya suka la tuisyen online dia cakap tak perlu terkejar-kejar untuk pergi tuisyen awal. Dia lebih selesa belajar dirumah dalam masa yang sama jimat masa untuk ulang alik ke tempat tuisyen yang mengambil masa 10 minit. Bila aku fikir balik jimat duit minyak hantar & pergi balik tuisyen..haha😅😅



Aku ada la sesekali join abg aqil tuisyen online. Cara penyampaian cikgu yang mengajar sangat jelas & anak-anak faham apa yang diajar & cara penyampaian memang terserlah yang mengajar tu ialah cikgu-cikgu yang sangat berpengalaman memahami karektor anak-anak yang hendak diajar.


Kalau korang yang sedang cuba untuk survey tempat tuisyen kelas online boleh la lihat detail Pusat Tuisyen Kelas Online FLY HIGH EDUCATION CENTER dibawah ini.


✨️ *_KELAS ONLINE TAHUN 6, SEPTEMBER 2023/24 PAKEJ ELITE_*✨️

*TEKNIK MENJAWAB SOALAN PERSEDIAAN UPSA,KBAT & PBD*

✅ Terbuka Kepada Pelajar Tahun 6
✅ Guru Pakar & Cemerlang KPM
✅ Fokus Bimbingan Akhir Ujian & Tuisyen Berkala KSSR
✅ Rakaman & bahan belajar disediakan

📚 *SUBJEK* 📚
📌 B.Melayu (4x)
📌 B.Inggeris (4x)
📌 Matematik (4x)
📌 Sains (4x)

💰 Harga : *~RM340~ RM300 untuk semua sesi*

🔥 *PERCUMA* : Kelas Mengaji bersama Ustazah Fatin dengan harga RM70 - 4 kali kelas.

*PENDAFTARAN SEPTEMBER TELAH DIBUKA*
👋👋👋 🙋‍♀️🙋‍♀️

Berminat❓❓

▪️Pendaftaran : www.flyhigh.my

▪️Team Support;


Post a Comment

0 Comments