Ticker

6/recent/ticker-posts

Happy Anniversary Mama & Ayah Ke-36

Happy Anniversary Mama & Ayah Ke-36



As'salam semua diharap semua baik² je & bebas Covid-19 serta patuhi SOP..Kali nie aku nak kongsi kan kenangan manis untuk tahun 2020 nie..

Semalam aku dan adik-adik merancang nak buat makan-makan sempena Anniversary Mama & Ayah pada 2 Disember & besday Mama iaitu 8 Disember.. Plan asal nak makan Seafood kat kampung pasir putih iaitu di Restoran Sri Pantai..Ramai yang bagi feedback sedap tu yang nak cuba..

Tak jadi makan luar?!!



Bila dah whatsapp Restoran tu tiba-tiba aku & adik-beradik sepakat tak jadi makan luar sebab bimbangkan keselamatan Mama Ayah & Anak-anak kami plan nak makan kat rumah je.. Kita orang plan nak buat steamboat grill & soup tom yam, Grill chicken chop dengan sos & Sphagetti Carbonara.. Nasib baik adik aku ada tempat nak grill tu..Berguna jugak beli siap ada pan & bowl lagi..🤭🤗



Alhamdulillah semua yang aku plan berjalan dengan lancar..Semua adik-adik aku main peranan tolong buat ikut kerja yang telah ditetapkan. Bila dah selesai semua kerja baru lah lega.

Bila malam sudah tiba adik-adik ku semua pergi dulu. Aku gerak lambat sebab bawa mama.. Bila smpai je rumah adik aku Mama tersengih sbab nampak ada belon bagai yang adik ipar aku hiaskan sndri.. Smpai je kita orang bagi ucapan & terus sambung makan.



Ini la rupa kek yang adik beli kat SDS. Kita orang memang tak nak beli kek besar-besar sebab tak ramai yang nak makan..🤭🤭


Bunga nie adik ipar yang gubah cantikkan. Adik ipar memang ada buat servis nak buat gubahan bunga & gubahan belon untuk deco atau buat pintu gerbang belon pun boleh..

Sampai disini saje la coretan kenangan buat sis.. Sekali sekali kita perlu reka sendiri kenangan yang manis untuk kita ingat smpai akhir hayat..TokMa & atok ada cucu 6 orang.😊😍🥰🤭🤗

Aku doakan semoga Mama & Ayah bahagia & dirahmati Allah.. Sihat walfiat & dapat beribadah dengan baik..Aaminn

Post a Comment

5 Comments

  1. Wahhhh! Happy Anniversary Mak Ayah kak Suziez!!!!! Moga diberkati dan dilindungi Allah selalu... AMIN... cantik kek dan flower bouquet tuuu!

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary to Suzie's Mom & Dad.. Suzie, awk mewarisi kecantikan mak awaklah

    ReplyDelete
  3. Happy anniversari makcik pakcik. Moga kekal bahagia bersama insa tersayang ke Jannah..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah meriah je family suzi. Happy anniversary to pakcik n makcik. Semoga dipanjangkan usia Aaminn

    ReplyDelete
  5. Tahniah Makcik Pakcik... moga bahagia hingga ke Jannah..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.