Ticker

6/recent/ticker-posts

Raikan hari perayaan dengan tersayang di SEASON OF SPLENDOR Hotel DoubleTree by Hilton Johor Bharu

Raikan hari perayaan dengan tersayang di SEASON OF SPLENDOR Hotel DoubleTree by Hilton Johor Bharu || As'salam, hye korang perayaan Krismas dah hampir tiba bila mula nya bulan December, Untuk korang yang menyambut krismas aku nak kongsikan tempat menarik yang boleh korang nikmati moment-moment indah dengan keluarga tersayang di Hotel DoubleTree by Hilton JB. Ia menampilkan pilihan yang pasti membuatkan korang takkan lupakan kemeriahan perayaan yang diraikan pada tahun ini. Kali ini ia membawakan konsep SEASON OF SPLENDOR iaitu konsep tradisi dengan sentuhan mewah moden.


Jom datang bersama-sama dan korang boleh membawa pulang hadiah yang hebat di DoubleTree by Hilton Johor Bharu pada perayaan akhir tahun ini. Ada empat bahagian yang mengambil bahagian ini iaitu MAKAN KITCHEN, AXIS LOUNGE, TOSCA & Set Tahun Baru di POOLSIDE.

Disini ia menyediakan makanan yang dimasak oleh barisan chef-chef yang hebat menyediakan menu-menu seperti Beef Wellington, Roasted Sage Marinated Turky, Lamb Shank Osso Bucco, Beef Stroganoff dan lain-lain lagi. 




Menu-menu signature ini akan disediakan dari 23 hingga 25 Disember 2022 pada jam 6.30 petang hingga 10 malam dengan harga RM188 Nett bagi setiap orang dewasa dan RM94 Nett bagi setiap kanak-kanak. Korang akan disambut dengan doorgift dan penampilan istimewa dari Santa Claus serta berpeluang memenangi harga yang menarik di Wheel of Fortune dengan perbelanjaan minimum RM600 Nett.


Untuk menikmati sambutan bersama keluarga dan rakan-rakan, Makan Kitchen akan mengadakan acara Perayaan Krismas Buffet Teh dari 24 hingga 26 Disember 2022, 12.30 tengah hari hingga 3.00 petang berharga RM108 bersih setiap dewasa dan RM54 untuk kanak-kanak. 

Ia menyediakan menu termasuk Turki Perap Sage Panggang, Ketam Cili dengan Spring Onion, Raspberry Yule Log dan Menara Macaroon yang dicari-cari.








Makan Malam Bufet Makanan Laut Perayaan akan disediakan setiap hari Jumaat dan Sabtu, dari 2 - 30 Disember 2022, 6.30 petang hingga 10.00 malam, berharga RM178 untuk dewasa dan RM89 pula untuk kanak-kanak dan warga emas.


Menu yang disediakan termasuk Pineapple Mango Bruschetta, Makanan Laut segar di atas Ais, Paella Makanan Laut, Ketam Cili Szechuan dan banyak lagi!


Untuk korang yang nak berkumpul dan nikmati hidangan dengan keluarga dan rakan-rakan boleh la mencuba Festive Makan Malam Bufet Hari Minggu ini pada 1 - 29 Disember, tersedia setiap Ahad hingga Khamis dari 6.30 petang –10.00 malam, berharga RM 118nett setiap dewasa, RM 59nett setiap kanak-kanak dan Warga Emas. 







Perayaan Tahun Baru Makan Malam Bufet Eve & Day berharga RM 188nett setiap dewasa, RM 94nett untuk kanak-kanak dan New Bufet High Tea Tahunan boleh didapati dari 12.30pm - 3.00pm, berharga RM 108nett setiap dewasa, RM54nett setiap kanak-kanak.

Banyakkan set buffet yang disediakan..Korang boleh pilih nak nikmati set yang mana korang paling suka..





Jom booking slot korang sekarang sebelum fully booking guys..😊🤗

☎️For reservation :+607 268 6868
📧 johorbahru.fb@hilton.com
🌐 www.EatDrinkHilton.com





Post a Comment

0 Comments