Ticker

6/recent/ticker-posts

BIG BAD WOLF BOOKS UNVEILS THE BIG BAD BOX SALE FOR JOHOREANS TO INDULGE IN AN ALL-YOU-CAN-READ BONANZA!

Johor Bahru, 21 Mac 2022 --- Mengambil daripada lawatan Serigala ke negeri Kelantan baru-baru ini, Big Bad Wolf Books kini memegang buku-bukunya untuk kehidupan tersayang sehingga ke bandar paling selatan di Malaysia, Johor Bahru. Berusaha untuk menyebarkan misinya untuk Change The World, One Book At A Time, Big Bad Wolf Books kini bersiap sedia untuk permulaan The Big Bad Box Sale yang berlangsung dari 10:00 pagi hingga 10:00 malam, di Lotus's Desa Tebrau mulai minggu ini , dari 23 Mac hingga 3 April, 2022. 


Selama dua belas hari, pelawat ke The Big Bad Box Sale boleh menantikan salah satu daripada The Big Bad Box Sale yang paling dinanti-nantikan - ALL YOU CAN READ di mana pelanggan akan berpeluang untuk pengalaman membeli-belah buku yang sangat menyeronokkan dan mampu milik. Pelanggan akan dikehendaki memilih dan membeli sama ada kotak "kecil" atau "besar" dan memasukkan seberapa banyak buku kegemaran mereka ke dalam kotak. Kotak bersaiz kecil boleh didapati pada harga RM99.90 manakala kotak bersaiz besar boleh didapati dengan harga RM119.90 sahaja. Sekiranya pelanggan ingin memilih untuk memiliki kedua-dua saiz, mereka hanya perlu membayar pada harga diskaun RM199.90. Selepas berjaya mendapatkan kotak di kaunter juruwang, pelanggan boleh terus membeli-belah dan disambut oleh lautan buku daripada pelbagai genre dari fiksyen dan bukan fiksyen untuk semua. peringkat umur yang pasti ditemui dan dibawa pulang, dari sarang Serigala.





Jualan Big Bad Box - ALL YOU CAN READ adalah sebahagian daripada kempen membaca Big Bad Wolf Books 2022 yang bertujuan untuk memupuk tabiat membaca dalam kalangan rakyat Malaysia dengan menawarkan buku pada harga berpatutan dan menjadikannya boleh diakses oleh semua. Idea memilih buku pertama untuk dimasukkan ke dalam kotak berpotensi akan menyebabkan pelanggan akhirnya mengisi kotak mereka dengan pelbagai jenis buku dengan perkara yang paling memberi inspirasi kepada mereka. 

Kempen membaca adalah sebahagian daripada misi Syarikat untuk terus menggalakkan orang ramai mengambil satu atau dua buku sama ada untuk diri mereka sendiri, untuk rakan atau keluarga mereka dan memperkasakan mereka dengan pengetahuan. Buku Big Bad Wolf memberi tumpuan kepada mencipta generasi pembaca baharu dan meningkatkan literasi bahasa Inggeris. 

Selain itu, rakan kongsi Big Bad Wolf Books dan pengedar tempatan Malaysia, Kualiti Books, juga akan membawakan pelbagai judul buku pendidikan dan hiburan berbahasa Melayu dari IMAN Shoppe, Pelangi, PTS, Pustaka Azhar, Sasbasi, The Patriots dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, Kualiti Books akan dikecualikan daripada Tawaran Kotak ALL YOU CAN READ, tetapi pelanggan masih boleh menikmati tawaran lain dari serendah RM2. 

Selain itu, pelanggan Lotus yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM99.90 dalam satu resit di The Big Bad Box Sale juga akan layak mendapat diskaun 5% daripada jumlah pembelian. Untuk menebus diskaun, pelanggan hanya perlu memaparkan resit sebarang nilai dari pasar raya Lotus. 

Dikenali sebagai Jualan Buku Terbesar di Dunia, ini sememangnya Jualan Buku yang tidak boleh dilepaskan! Pastikan anda memuatkan secara strategik seberapa banyak buku yang anda boleh ke dalam kotak anda. Psst…bimbang perlu membawa buku Big Bad Box anda ke mana-mana sahaja anda pergi? 

Jangan risau, cuma ambil salah satu troli Wolf di pintu masuk dan gulingkan melalui lorong buku sepuas hati anda! 

Untuk maklumat lanjut tentang Buku Big Bad Wolf, sila lawati: 
Facebook: Big Bad Wolf.
Instagram: bigbadwolfbooks 
Twitter: bigbadwolfbooks

Hashtag: #BigBadWolfBooks #BBWJohor2022 #BigBadBoxSale 

-TAMAT- 

TENTANG BIG BAD WOLF BOOKS The Big Bad Wolf Books telah dilancarkan di Kuala Lumpur, Malaysia, pada 2009, sebagai cetusan idea pengasas BookXcess, Andrew Yap dan Jacqueline Ng. Dalam kata-kata pengasas, misi utama adalah untuk memupuk tabiat membaca, meningkatkan literasi bahasa Inggeris di seluruh dunia, dan membina generasi pembaca baharu dengan menjadikan buku lebih mampu milik dan boleh diakses oleh SEMUA ORANG. 

Dikenali sebagai Jualan Buku Terbesar di Dunia, Jualan ialah inisiatif advokasi membaca global yang bertujuan untuk menggalakkan orang ramai dari semua peringkat umur menemui kegembiraan membaca dan memberi inspirasi kepada mereka untuk mengejar impian mereka dan, yang penting, memperkasakan mereka dengan pengetahuan untuk merealisasikannya. Kami percaya bahawa lebih banyak pengetahuan yang diperoleh seseorang, lebih lengkap seseorang itu untuk memenuhi tuntutan yang mencabar dalam dunia persaingan hari ini. 

Sejak penubuhannya, Jualan Buku Big Bad Wolf telah berkembang dengan pesat, menjadi global dan menjelajah 34 bandar di 13 negara, seperti Kemboja, Hong Kong, Indonesia, Myanmar, Pakistan, Filipina, Singapura, Sri Lanka, Korea Selatan, Thailand, Taiwan, Emiriah Arab Bersatu, termasuk Malaysia. 




Post a Comment

1 Comments

  1. Perghh mengaumm ar serigala yaaa hahahaha.. murah berbaloii..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.