BUFFET RAMADAN 2022 "SELERA WARISAN" DI HOLIDAY INN JBCC

BUFFET RAMADAN 2022 "SELERA WARISAN" DI HOLIDAY INN JBCC | Masuk je ruang buffet ramadan dari jauh meriah tengok lampu berwarna-warni dan hiasan lampu kelap kelip disana sini. Kemeriahan kat sini membuatkan aku tak sabar nak kongsikan dengan uollss suasana & aneka menu buffet ramadan yang disajikan di Holiday Inn Hotel JBCC. Sudah pasti ia membuatkan selera korang terbuka untuk menikmati makan sedap disini.


Dengan bertemakan "Selera Warisan" ia menyajikan menu utama seperti :-
๐Ÿฅ˜Aneka Sup tanjung
๐Ÿฅ˜Bubur Lambuk
๐Ÿฅ˜Ketam bakar percik
๐Ÿฅ˜Gulai kawah kambing
๐Ÿฅ˜Gulai kawah kari daging
๐Ÿฅ˜Nasi Briyani
๐Ÿฅ˜Kambing Golek




Satay nya sedap korang boleh pilih sama ada nak satay kambing, ayam atau daging.. Dimakan pula dengan kuah kacang panas² lagi..Ditambah pula dengan timun, bawang & nasi impit yg lembut sedap sangat..๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹


Sup tanjung dia sedap uollss boleh pilih nak letak isi apa dalam sup sepert babat, lidah, tetel, daging & gear box.




















Paling aku suka kat sini Roti canai nya lembut, dia tebar live korang.. Sedap makan panas² pekena pula kuah dhall cmpur dgn kari rasa nak menambh je lagi sekeping..๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…




Dekat pondok yang comel nie ada adik manis sibuk membuat popiah vietnam & som tam aku pun tgk cara dia buat mcm senang je..haha๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ


Aneka menu bakar² yang disediakan seperti ikan, ayam, sotong, udang & yang paling sedap sekali ketam bakar percik..yummy!!











Bila sampai sini wajib korang cuba serawa durian nie..Sedap uollss cukup lemak, cukup durian senang ckp semua cukup la..hehe




Apa tunggu lagi uollss cepat² booking untuk berbuka puasa bersama keluarga atau kawan² di buffet ramadan ini..Untuk keterangan lanjut boleh lihat detail dibawah ini..๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡


๐Ÿ“Dine @ Eight Holiday Inn Johor Bahru City Centre 
๐Ÿ—“ 7 April 2022 ~ 1 May 2022
⏰️ 6.30pm ~ 10.00pm 

๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ฃ ๐„๐€๐‘๐‹๐˜ ๐๐ˆ๐‘๐ƒ ๐’๐๐„๐‚๐ˆ๐€๐‹⁣
15 March to 6 April⁣
๐‘๐Œ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ– ๐ง๐ž๐ญ๐ญ ๐ฉ๐ž๐ซ ๐ฉ๐ž๐ซ๐ฌ๐จ๐ง ๐จ๐ง๐ฅ๐ฒ.

๐Ÿ“ฃNORMAL PRICE
RM158 nett Adult
RM128 nett Senior Citizen (60 years & above)
RM78 nett Child (4 ~12years)

For reservations and enquiries 
☎️ +607-2078888 ext 1165
๐Ÿ“ฒ www.wasap.my/01151122168







Post a Comment

0 Comments