BUFFET RAMADAN 2022 "SELERA WARISAN" DI HOLIDAY INN JBCC

BUFFET RAMADAN 2022 "SELERA WARISAN" DI HOLIDAY INN JBCC | Masuk je ruang buffet ramadan dari jauh meriah tengok lampu berwarna-warni dan hiasan lampu kelap kelip disana sini. Kemeriahan kat sini membuatkan aku tak sabar nak kongsikan dengan uollss suasana & aneka menu buffet ramadan yang disajikan di Holiday Inn Hotel JBCC. Sudah pasti ia membuatkan selera korang terbuka untuk menikmati makan sedap disini.


Dengan bertemakan "Selera Warisan" ia menyajikan menu utama seperti :-
πŸ₯˜Aneka Sup tanjung
πŸ₯˜Bubur Lambuk
πŸ₯˜Ketam bakar percik
πŸ₯˜Gulai kawah kambing
πŸ₯˜Gulai kawah kari daging
πŸ₯˜Nasi Briyani
πŸ₯˜Kambing Golek




Satay nya sedap korang boleh pilih sama ada nak satay kambing, ayam atau daging.. Dimakan pula dengan kuah kacang panas² lagi..Ditambah pula dengan timun, bawang & nasi impit yg lembut sedap sangat..πŸ˜‹πŸ˜‹


Sup tanjung dia sedap uollss boleh pilih nak letak isi apa dalam sup sepert babat, lidah, tetel, daging & gear box.




















Paling aku suka kat sini Roti canai nya lembut, dia tebar live korang.. Sedap makan panas² pekena pula kuah dhall cmpur dgn kari rasa nak menambh je lagi sekeping..πŸ˜…πŸ˜…




Dekat pondok yang comel nie ada adik manis sibuk membuat popiah vietnam & som tam aku pun tgk cara dia buat mcm senang je..haha🀣🀣


Aneka menu bakar² yang disediakan seperti ikan, ayam, sotong, udang & yang paling sedap sekali ketam bakar percik..yummy!!











Bila sampai sini wajib korang cuba serawa durian nie..Sedap uollss cukup lemak, cukup durian senang ckp semua cukup la..hehe




Apa tunggu lagi uollss cepat² booking untuk berbuka puasa bersama keluarga atau kawan² di buffet ramadan ini..Untuk keterangan lanjut boleh lihat detail dibawah ini..πŸ‘‡πŸ‘‡


πŸ“Dine @ Eight Holiday Inn Johor Bahru City Centre 
πŸ—“ 7 April 2022 ~ 1 May 2022
⏰️ 6.30pm ~ 10.00pm 

πŸ“£πŸ“£ π„π€π‘π‹π˜ ππˆπ‘πƒ π’ππ„π‚πˆπ€π‹⁣
15 March to 6 April⁣
π‘πŒπŸπŸπŸ– 𝐧𝐞𝐭𝐭 𝐩𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐧π₯𝐲.

πŸ“£NORMAL PRICE
RM158 nett Adult
RM128 nett Senior Citizen (60 years & above)
RM78 nett Child (4 ~12years)

For reservations and enquiries 
☎️ +607-2078888 ext 1165
πŸ“² www.wasap.my/01151122168







Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.