Ticker

6/recent/ticker-posts

Buffet Ramadhan 2023 - Citarasa Warisan Kampung di Thistle Hotel Johor Bahru

Buffet Ramadhan 2023 - Citarasa Warisan Kampung di Thistle Hotel Johor Bahru | Buffet Ramadhan kat Thistle Johor Bahru tak pernah tak havoc..Lagi² ada pengacara Embun Jb  & violinist Aqmal Daniel. Tahun ini di tambah lagi dengan artist Gegar Vaganza Ayaiilusi, sitinordiana, kudien_rafee & diva Azwan Ali pasti lagi havoc..Utk perfomance dari artis akan diadakan pada hujung minggu.. So korang boleh la dapatkan voucher ramadhan untuk hujung minggu tau..


Tahun ini ia membawakan tema menu makanan Citarasa Warisan Kampung.. Yang special kali ini ia akan membawakan sajian ayam rendang dari air tangan Diva AA utk korang rasa sediri kesedapan nya.. Bukan itu sahaja korang juga akan disajikan dengan pelbagai menu² yang sedap seperti Kambing golek, Nasi Arab, Ayam percik, Ikan keli berlado, Rendang ayam, Asam pedas pari, Dalca tetel & bermacam² lagi..








Semasa ramadhan preview aku paling suka makan siput sedut masak lemak cili api, Ikan 3 rasa pun sedap.. Menu utama disini semua sedap² kalau korang nak tau jom aku belanja tgk gambar menu² yang best² kat sini..




Kat sini korang boleh la makan menu kudap-kudap seperti jemput² pisang, cekodok, roti john & satar..Satay pun ada jugak tau..



Mesti ramai peminat durian goreng atau buah durian kan kat sini?? Ia ada juga menghidangkan Durian goreng yang panas-panas & buah durian yang fresh ,Tunggu apa lagi korang cepat dapatkan voucher early bird dengan harga yang sangat berbaloi..

꧁•⊹٭𝙱𝚄𝙵𝙵𝙴𝚃 𝚁𝙰𝙼𝙰𝙳𝙷𝙰𝙽 𝟸𝟶𝟸𝟹٭⊹•꧂
📌Hotel Thistle Johor Bahru
📅23 March ~ 20 April 2023
⏰️6.30pm ~ 10pm

📣📣🅔🅐🅡🅛🅨 🅑🅘🅡🅓 🅟🅡🅞🅜🅞
💰RM128 nett Adult
💰RM75 nett 
Senior Citizen
Child (6~12thn)

🅽🅾🆁🅼🅰🅻 🅿🆁🅸🅲🅴
💰RM148 Nett 👨🧕Adult
💰RM85 Nett 👫Child (6~12thn)

SATURDAY SPECIAL
💰RM198 Nett 👨🧕Adult
💰RM119 Nett 👫Child (6~12thn)

Utk tempahan hubungi
☎️ +6012-789 2092 / +607-267 8999 
🕌Ruang solat disediakan

Post a Comment

2 Comments

  1. Sedap, saya suka kat sini, meriahh!

    ReplyDelete
  2. Sedap sedap kat sini, tak nyesal datang sini 🤩😍

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.