Ticker

6/recent/ticker-posts

Buffet Dinner Citarasa Warisan Johor di Hotel St.Giles Mid Valley Southkey

Buffet Dinner Citarasa Warisan Johor di Hotel St.Giles Mid Valley Southkey | As'salam bulan ramadhan nie mesti ramai yang sibuk nak buat persiapan awal untuk berpuasa & hari raya. Ada yang shopping nak beli telekung baru untuk solat terawih & shopping baju raya awal almaklum la takut dah kehabisan size kan. Lepas shopping mesti sibuk nak cari tempat berbuka puasa bila dah seharian keluar cari barang tak sempat nak menyediakan juadah berbuka puasa. Jom kali ini aku nak ajak korang pergi berbuaka puasa di sebuah hotel yang berada di dalam mall iaitu Hotel St.Giles. Ia menyediakan hidangan makan malam utk korang berbuka puasa disini..


Buffet Dinner ini bertemakan Citarasa Warisan Johor. Pelbagai jenis menu lebih dari 300 menu hidangn yang disediakan. Banyak pilihan yang pasti membuatkan korang puas hati dengan hidangan di Hotel St. Giles ini. 




Menu utama yang pasti membuatkan korang suka ialah Nasi Tomato, Kambing Panggang, Ayam percik, Shawarma, Sup Kambing Berempah, Bubur Lambuk, Aneka Kerabu, Seafood on ice, Kari kepala ikan, Sushi, Sashimi, Asam Pedas Ikan Tenggiri & bermacam-macam lagi..







semasa aku pergi preview disini ari tu aku cuba la makan bubur lambuk, serius sedap sangat bubur lambuk kat sini. Rasa rempah nya lain dari yang lain, aku siap makan 2 mangkuk sampai licin dibuatnya. Jom aku share dengan korang beberapa gambar untuk tatapan korang..






Kat sini pelbagai dessert & pastry yg sedap² korang boleh cuba..







Untuk keterangan lanjut promo early bird atau tempahan boleh lihat dibawah ini

꧁•⊹٭𝙱𝚄𝙵𝙵𝙴𝚃 𝚁𝙰𝙼𝙰𝙳𝙷𝙰𝙽 𝟸𝟶𝟸𝟹٭⊹•꧂
📌Causeway Cafe, Hotel St.Giles Midvalley Southkey
📅23 March ~ 21 April 2023
⏰️6.30pm ~ 10.30pm

📣📣🅔🅐🅡🅛🅨 🅑🅘🅡🅓 🅟🅡🅞🅜🅞
💰20% OFF - Book 13th Mar 2023
💰15% OFF - Book 14th Mar 2023 (min 10 person)
💰10% OFF - Book 13th Mar 2023 (pay use Maybank Debit or Credit Card)

🅽🅾🆁🅼🅰🅻 🅿🆁🅸🅲🅴
💰RM188 Nett 👨🧕Adult
💰RM94 Nett 👫Child (6~12thn)

Utk tempahan hubungi
☎️ +6012 309 9762
🕌Ruang solat disediakan

Post a Comment

0 Comments