Ticker

6/recent/ticker-posts

BUFFET RAMADHAN 2023 - RAMADHAN BUFFET NASI ARAB ZAITUNA RESTAURANT TERBESAR DIMALAYSIA DI PERSADA JOHOR

BUFFET RAMADHAN 2023 - RAMADHAN BUFFET NASI ARAB ZAITUNA RESTAURANT TERBESAR DIMALAYSIA DI PERSADA JOHOR | As'salam & hye semua.. Bulan ramadhan yang bakal tiba nie mesti menarikkan kalau kita berbuka puasa dengan hidangan Nasi arab & manisan Khunafah serta Baklava..Terasa seperti berbuka puasa di negeri timur tengah nikmatnya kan kalau betul-betul Allah rezekikan dapat berbuka disana..Rindu nak jejak kaki ke Mekah & Madinah.. 


Berbalik kepada Nasi Arab tadi aku nak kongsikan dengan korang Zaituna Restaurant akan mengadakan buffet ramadhan yang dibuat secara besar-besaran di Persada Johor.. Sebut Persada Johor jer korang dah boleh imagine bertapa besarnya dewan expo kat dalam tu..HaHa 



Kali ini Zaitun Restaurant akan membawakan semua menu Nasi Arab pelbagai jenis masakan seperti Nasi Mandy, Nasi Maqlubah, Nasi Khabsah & pelbagai jenis lauk seperti daging kambing, ayam, seafood seperti udang, sotong, Kupang & Ikan..



Bukan itu sahaja pelbagai jenis manisan seperti khunafah, baklava pelbagai jenis, buah-buahan kering seperti apricot, kurma, fig dan bermacam-macam lagi.. 



Menu lain seperti shawarma, pizza,humus, roti nan & menu kudap-kudap dari timur tengah ada disediakan..Mesti korang puas hati dengan menu-menu yang disediakan..



Buffet ramadhan ini berbaloi jika korang dapatkan sebab harga voucher serendah RM79 untuk dewasa & RM39 untuk kanak-kanak..Memang berbaloi jika korang cuba..Untuk dapatkan voucher dengan harga yang berbaloi ini korang boleh lihat detail dibawah ini..



꧁•⊹٭𝙱𝚄𝙵𝙵𝙴𝚃 𝚁𝙰𝙼𝙰𝙳𝙷𝙰𝙽 𝟸𝟶𝟸𝟹٭⊹•꧂

📌Zaituna Restaurant at Persada Johor
📅25 March ~ 21 April 2023
⏰️6pm ~ 9pm

🅽🅾🆁🅼🅰🅻 🅿🆁🅸🅲🅴
💰RM79 Dewasa
💰RM39 Kanak-kanak (6~12thn)

📣📣SPECIAL DISCOUNT FOR GROUPS & CORPORATE BOOKINGS😍😍

Utk tempahan hubungi
☎️ +607-213 3577
https://go.wa.link/zaitunajb
http://wa.link/zaituna
🕌Ruang solat disediakan

Post a Comment

1 Comments

  1. Ya Allah, sedapnya. Dah terbayang menu nasi kambing dengan kunafa dan baklava

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.