Ticker

6/recent/ticker-posts

Buffet Ramadan 2023 - Rentak Selera di Hard Rock Hotel Desaru Coast

Buffet Ramadan 2023 - Rentak Selera di Hard Rock Hotel Desaru Coast | As'salam & salam sejahtera..Baru-baru ini aku berkesempatan menghadiri media ramadhan preview di Hard Rock Hotel Desaru Coast..Disana pelbagai hidangan buffet ramadan yang pasti membuka selera korang disediakan..Tahun ini tema yang dibawakan untuk buffet ramadan ialah Rentak Selera sesuai la sangat dengan tema ini sebab Hotel Hard Rock Desaru Coast nie terkenal dengan alunan muzik & live band pasti korang yang makan disini terhibur dengan muzik yang dialunkan..





Sebut pasal buffet ramadan nie menu² yang pasti menggamit selera korang disini ialah menu utama nya Lamb shank, kambing golek & nasi biryani. Aku paling suka lamb shank kat sini lembut daging nya & juicy..Ditambah pulak dgn pelbagai sauce gravy memang mntap la..sampai tersandar aku kekenyangan..Semua sedap² & rasa yg premium berbaloi dgn harga yang ditetapkan..😊🤗




Ada beberapa menu lauk pauk yang membuatkan aku suka makan kat sini ialah beef ribs, puyuh masak lemak cili api, asam pedas tulang, udang butter, sotong masak sweet sour, labu masak lemak, paceri nenas terung, ketam masak cili & lain-lain lagi..














Bukan itu sahaja pelbagai menu kudap kudapan yg boleh korang dapat di sini antaranya pasta live station, kacang pool, tortilla wrap, aneka sashimi, rojak pecel, rojak buah, satay, roti nan & chicken tandoori, aneka BBQ dgn sauce pelbagai pilihan, aneka sup & macam-macam lagi..



Selepas makan boleh la solat sebentar, tempat solat ada juga disediakan. Dah selesai solat fardhu boleh la sambung makan lagi ya uollss..Sambil makan korang juga boleh la OOTD dengan view malam yang cantik..Berbaloikan dengan harga yang korang bayar, macam-macam boleh cuba rasa..

Utk peminat laksa johor kat sini ada juga tau..So jangan lupa utk dapatkan sebab aku pun memang minat dgn laksa johor..Kat mana-mana buffet aku pergi pasti aku cari itu dulu..Kalau korang nak dapatkan voucher dengan harga berbaloi cepat dapatkan pakej Early Bird disini..Kat sini ada satu tarikh special yang korang boleh dapatkan harga paling berbaloi iaitu RM88 korang boleh makan disini..tapi voucher ini sangat limited..Siapa yang awal dia yang dapat..Kalau nak tahu info lanjut boleh lihat contact atau details dibawah ini..



꧁•⊹٭𝙱𝚄𝙵𝙵𝙴𝚃 𝚁𝙰𝙼𝙰𝙳𝙷𝙰𝙽 𝟸𝟶𝟸𝟹٭⊹•꧂
📌Hard Rock Desaru Coast
📅24 March ~ 22 April 2023
⏰️6.30pm ~ 10pm

📣📣🅔🅐🅡🅛🅨 🅑🅘🅡🅓 🅟🅡🅞🅜🅞
1~23 March 2023
💰RM128 Nett 👨🧕Adult
💰RM64 Nett 👫Child (6~12thn)

SPECIAL OFFER 24~31 March 2023
💰RM88 Nett Book & Dine

GROUP SPECIAL 10% on normal price with minimum 30 persons

🅽🅾🆁🅼🅰🅻 🅿🆁🅸🅲🅴
💰RM138 Nett 
👨🧕Adult
💰RM69 Nett 
👫Child (6~12thn)

Utk tempahan hubungi
☎️ +607-838 8888 / +6012-738 8247
Email: fnb.reservation@hrhdesaru.com

🕌Ruang solat disediakan



Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.